مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش

مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش

دسته بندی: -

قیمت: 4000 تومان

تعداد نمایش: 336 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: ۱۰ مهر ۱۳۹۵

به روز رسانی در: ۱ خرداد ۱۳۹۶

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

4000 تومان – خرید

مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش

مفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرشمفهوم صادرات غیر نفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید بر محصول فرش

۱- تعریف صادرات : صادرات در لغت به معنای انتقال کالا یا ارسال کالا از جائی به جای دیگر است . جابجایی در داخل کشور و یا از داخل به خارج هر دو مشمول این تعریف است .

۲- تعریف گمرکی : کالایی است که به منظور فروش یا مصرف در کشورهای خارج ، به خارج از قلمرو سیاسی ایران فرستاده می شود .

فرش ایران

–فرش ایران عمری بر درازای تاریخ ،‌هنر و فرهنگ ایران دارد .
–قدیمی ترین فرش ایران و جهان ، ایرانی است که پازیریک نام دارد که برای ۲۵۰۰ سال پیش است که الان در موزه ارمیتاژسن پطرزبورگ روسیه نگهداری می شود .

 

–اصفهان ، فارس ، آذربایجان شرقی و خراسان از جمله استانهای مهم تولید فرش هستند .
تامل بر صادرات غیر نفتی

در ۴ ماهه اول ماه ۱۳۸۵ صادرات غیر نفتی کشور بیش از ۷۰ درصد

رشد داشت .

پاسخ دهید