no-img
فروشگاه فایل دوسیا

دانلود مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها - فروشگاه فایل دوسیا


فروشگاه فایل دوسیا
گزارش خرابی لینک
اطلاعات را وارد کنید .

ادامه مطلب

<span itemprop=دانلود مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها" />
امتیاز 5.00 ( 1 رای )دانلود مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها">
zip
مهر ۵, ۱۳۹۵

دانلود مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها">دانلود مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها


دانلود مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها

دانلود مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها

بازاریابی چیست ؟دانلود مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روشها و راهکارها

بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق :

– محصول مناسب

– قیمت مناسب

– توزیع مناسب

– ترویج و تبلیغ مناسب

اهداف اساسی بازار یابی عبارتند از:

تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید به مقدار و دفعات زیاد تر.

جذب و جلب خریداران و مشتریان مر بوط به رقبا به سوی خود.

جذب و جلب مشتریان و مصرف کنندگان جدید.

ایجاد زمینه و روحیه وفاداری در خریداران فعلی نسبت به محصول خود.

ایجاد دیدگاه و طرز تلقی مناسب نسبت به شرکت و محصولاتش.

مفاهیم گوناگون کیفیت

کیفیت را در دو وجه معرفی می کند:

.     Backward looking qualityکیفیت گذشته نگر

پاسخ به نیاز بازار و مشتری به عنوان یک حرکت انعکاسی و حداقل

 

Forward looking کیفیت آینده نگر

جنبه هائی از کیفیت که روبه آینده دارد و مستلزم ابتکار و خلاقیت  شرکتها ست .

۵,۰۰۰ تومان – خرید


موضوعات :

درباره نویسنده

parham 157 نوشته در فروشگاه فایل دوسیا دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *